Державна екологічна інспекція у Сумській
області нагадує, що фізичні особи можуть самі обирати зручний для себе спосіб повідомлення
про правопорушення у сфері охорони довкілля, про які їм стало відомо:
1.
Зателефонувати
у робочий час до Державної екологічної інспекції у Сумській області на Гарячу
лінію за номером: 0542-77-10-12;
2.
Оформити
звернення на особистому прийомі;
3.
Направити
звернення через застосунок «Екозагроза», завантаживши
мобільний додаток: GooglePlay: https://bit.ly/ecozagroza_googleplay чи
AppStore: https://apple.co/3P7pyJ8. У
додатку заявник проходить обов’язкову процедуру електронної ідентифікації та
автентифікації, оскільки анонімні звернення не розглядаються;
4.
Надіслати звернення у паперовому вигляді на поштову адресу
Інспекції за адресою: а/с
1, ВПЗ Суми 40000.
5.
Направити звернення на електронну пошту Інспекції: sumy@dei.gov.ua.
Для
звернень, які заявник направляє як електронною поштою, так і у паперовому
вигляді, Законом України «Про звернення громадян» встановлені єдині вимоги щодо
оформлення:
-
у зверненні обов’язково має бути зазначено прізвище, ім’я,
по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання.
-
в
електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на
яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним.
Орган,
який надає відповідь на звернення, здійснює ідентифікацію громадянина, що
звернувся, за ПІБ, адресою, підписом. Це важливо, оскільки розгляд звернення
стосується прав, свобод чи обов’язків конкретної особи. Тому АНОНІМНІ ЗВЕРНЕННЯ НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ.
Звертаємо увагу заявників, що у випадках, коли порушення
стосуються діяльності суб’єктів господарювання, у зверненні необхідно зазначити
повну вичерпну інформацію стосовно таких суб’єктів та суті порушення ними вимог
природоохоронного законодавства, оскільки для проведення позапланового заходу
державного нагляду (контролю) за зверненнями громадян Інспекції необхідно
отримати погодження Мінприроди, яке надається при обгрунтуванні підстав на
перевірку конкретного суб’єкта господарювання.
Наголошуємо, що звернення, оформлене без
дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону
України «Про звернення громадян» буде повернуто заявнику з відповідним
роз’ясненням не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Тому,
шановні громадяни, з метою ефективної і якісної роботи з Вашими зверненнями,
просимо Вас дотримуватись встановлених чинним законодавством правил їх
оформлення.
Дякуємо
за порозуміння.